En kvart.

Hur kommer det sig att även om jag sätter mig vid datorn ungefär 45 minuter innan jag måste åka till jobbet, så blir det ändå hets när jag ska skirva blogg. Hur många mornar (stavning?) måste jag vara med om detta innan jag lär mig att blogga först, och kolla runt sen? Åh, vad trött jag blir. Igår gick jag och mysigast till Waynes' efter jobbet, det blev en Latte Macchiato, för omväxlings skull, eheh. Not. Sen fick han lida sig (och jag njuta mig) igenom DHW, men han fick popcorn så han höll sig någorlunda lugn. Bäst för honom! Mjaha.

Jag börjar bli sjukt trött på att åka buss till jobbet. Alltså, verkligen sjukt trött. Fast ändå inte, det är ju rätt skönt att bara itta och titta ut genom fönstret, lyssna på musik och hinna tänka ifred utan att bli avbruten. Se där hur får jag ändrade mig, jag ♥ att åka buss! VAD BRA.

Ikväll ska jag leka med Fanny, bäst fan för henne att hon inte är dissarn'.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag är inte dissarn ^^, jag har nyss himla vaknat för jag blev väckt av ica -.- annars hade jag väl vaknat när du ringt.. bajs. cu later <3

2007-10-03 @ 12:11:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0