Ipren-kvinnan.

Jag är Ipren-kvinnan. Under inte ens ett dygn har jag tagit 4 stycken. Jag har asont i jävla magen. Ni som är kvinnor, ni vet vad jag talar om. Detta är inte ett roligt ämne. Vi vet alla att jag snackar om mens. När jag får mens blir jag som en annan människa de 2 första dygnen; jag får nämligen massor av behov. Choklad-behov, prata-om-massa-djupa-saker-behov, gråt-behov, coca-cola-behov (starkare än vanligt) och starkt sex-behov. (Vilket av förklarliga skäl inte är så passande under denna period av månaden). Men vill man så går det.

Idag tog jag och Jonas en tur till Trosa (syftar även på staden Trosa) där vi satte oss på ett café och drack latte och åt mackor. Det var mysigt ♥

Fanny ringde mig inatt, klockan var typ 01.30. Jag sov, Jonas också. Av ngn anledning svarade han ändå (i sömnen typ) och kallade Fanny för "jävla fitta" och andra otrevligheter för att hon ringde och väckte oss (honom). Detta kom inte han ihåg imorse och Fanny var för full för att ta illa upp. Ibland är det bra att vara för full, annars hade han nog fått stryk genom telefonen, ehehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0