Jävla kallt.

Helvete vad kallt det har gått och blivit ute nuförtiden, jag hatar det! För det innebär att man (jag) måste köpa nya skor, ny mössa, tjock halsduk, tjocka mys-vantar och helst en ny jacka. För det första är det ett jävla projekt att ens hitta rätt prylar som liksom passar och som man ser någorlunda bra ut i, för det andra har jag inte råd just nu. Och problemet är att jag egentligen inte kan välja bort någon av grejerna - för vilken grej jag än väljer bort så blir det något ställe på kroppen som kommer frysa, och det vill ju ingen. Jacka har jag iofs - men himla fittdragkedjan är paj så det går liksom bara att knäppa knapparna och det är dryyyygt. Plus att det blåser in innanför jackhelvetet.

I förrgår köpte jag en bok, den läste jag ut igår morse. Läsarn'? Antar det. Den var iaf sjukt bra, "Hemma hos Martina" av Martina Haag. Läs den! Det är inte många böcker (två för att vara ärlig, båda av Martina Haag), som fått mig att skratta högt. Men denna gjorde det. Pris till henne.

På fredag fyller jag 19. Det är ju typ... vuxen ålder? Eh. Frågan är hur denna extrema högtidsdag ska firas? Well, ska jobba 11-17 först och främst... MEN SEN?


Kommentarer
Postat av: iiiriiiiina

grattis i förskott :D

2007-10-10 @ 13:45:47
Postat av: Fänny

grattis som fan! för tidigt för att skicka sms och sen jobbar jag hela dan med mobilen hemma ^^, hihihi! ses ikväll

2007-10-12 @ 06:31:53
Postat av: Anonym

freddie hälsar också grattis ^^,

2007-10-12 @ 06:32:33
Postat av: Anonym

TACKI-TACKI!

2007-10-12 @ 08:57:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0