Kiss my swedish ass.

Tillägg till förra inlägget: jag vill ha en trädgårdsmästare också. Sen är jag nöjd.

Blev random-besök på Heron idag med Jownie, vi såg Sicko av Michael Moore. Både kul, intressant och lärorik. Jag kan numera, med ännu mer säkerhet bakom mina ord, säga att jag hatar USA. Jag vill inte dit. Jag vill inte träffa Amerikaner. Jag vill inte äta deras äckliga XXL-meal på Donken. Jag vill inte bli fet redan när jag är 5 år gammal. Jag vill inte bi i ett land där dubbelmoral härjar. Och framförallt; jag vill inte ha något som helst att göra med USA:s sjukvård. Inte ett piss. Jävla skit-land. Screw it.

På fredag blir det tjejkväll med middag och utgång, woho! Dock är Fanny bangarn' pga arbete. USCH.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0