Kommer du ihåg?

Kommer du ihåg första gången vi träffades på CP?
Kommer du ihåg vår första kyss?
Kommer du ihåg första gången jag sov hos dig och vi sov rygg mot rygg?
Kommer du ihåg när vi drack öl bakom scenen i Kungsträdgården?
Kommer du ihåg när kysstes under trädet samma kväll?
Kommer du ihåg när vi åkte till Göteborg mitt i natten?
Kommer du ihåg alla gånger vi har lyssnat på "Wake Up" på pendeln?
Kommer du ihåg hur kul vi hade med dina kalsonger på mitt huvud?
Kommer du ihåg när vi grät tillsammans?
Kommer du ihåg när vi var på IKEA och lät våra framtidstankar flöda?
Kommer du ihåg första gången jag var hemma hos dig?
Kommer du ihåg när vi målade tavlor tillsammans?
Kommer du ihåg när vi satt på berget vid sjön och solen lyste på våra nybadade kroppar?
Kommer du ihåg när vi var på Mörkö och ristade in våra initialer i ett träd?
Kommer du ihåg när vi var i Sthlm en hel natt och bara vandrade runt och röjde?
Kommer du ihåg att jag somnade i källaren i en trappuppgång?
Kommer du ihåg när vi blev fast i Fruängen, bara för att jag var törstig?
Kommer du ihåg när du skulle lära mig åka Skateboard i rampen?
Kommer du ihåg när vi sov i bilen på parkeringen?


Det gör jag. Och det kommer jag att fortsätta göra ♥

image169





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0