Lediga dagen.

Ett par sanningar om mig.

1. Jag glömmer alldeles för ofta att tvätta händerna när jag har varit på toaletten. Glömmer eller ignorerar, jag vet inte riktigt ännu.

2. När jag kommer hem från jobbet är första prioritet att ta av mig jeansen och ta på mig typ pyamasbyxor.

3. När jag lyssnar på mp3 på bussen mimar jag till alla låtar jag kan och hittar på en musikvideo i huvudet. Som jag är med i. lol.

4. Jag har extremt mycket socker i mina latte-macchiatos'. Extremt.

5. Jag hatar att prata i telefon när den jag pratar med pratar med någon annan. Det får mig att vilja lägga på.

6. Jag äter aldrig sista biten av mina mackor. Har aldrig gjort - kommer aldrig att göra. Varför vet jag inte.

7. Jag tycker att ägg luktar fis och vägrar därför att äta dom.

8. Jag gillar att klämma finnar, både mina och Jonas. Det ger mig någon slags... tillfredsställelse. Eeeh.

9. Ibland får jag ångest över hur slappa mina skinkor är. Sedan tröstäter jag en påse godis. Eller ostbågar.

image174




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0