Lördags-lördag.

Japp, idag är det en typiskt sådan dag. Vaknade första gången vid 05.15, av vad vet jag inte. Hur som helst så var det helt jobbigt, för Jonas sov och jag ville inte sova. Tydligen så somnade jag om, och vaknade igen vid halv sju. Började (av diverse anledningar) att skratta högt bredvid Jonas, som sov som en stock. Sen vaknade han också. Tjohej, gissa om jag är trött som ett as nu? Vi sov visserligen lite mer (tror jag, är inte helt säker), men ändå. Jag är i behov av min gå-aldrig-upp-före-10-på-helger-regel. Den verkar liksom ha sprungit och gömt sig.

På dagens schema står: 1. Åka till farmor och farfar och äta (massor). 2. Bli hämtad av Jonas i Nykvarn. 3. Åka till Heron och gå på bio, äta och bowla. Eller iaf kanske bowla. Huvudsaken är att jag får äta (igen) och att jag får kolla på en film som får mig att skratta. Och att jag får popcorn - sen är jag nöjd :-)


RANDOM PICS'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0