Maw for the win <3


Igår när jag och Jonas satt i drive-in-kön på Max (hamburgerstället) i Södertälje konstaterade vi att det var typ 4:e söndagen i rad vi åt där. Plus att det sker även på vardagar. Om detta är bra eller dåligt vet inte jag, men jag vet iaf att Max äger Donken gränslöst hårt och att jag skulle kunna äta alla resterande middagar i mitt liv på Max. Så, jag antar att det är positivt. Att sitta i bilen och äta på någon random skogsparkering är dessutom mysigt och bra för äktenskapet, så det är nog egentligen bara positivt. Plus att deras logga är snygg, och jag gillar undertexten.

Jonas gillar inte min blogg. Eller snarare, han gillar nog inte att jag skriver blogg. Han tycker att det är ett onödigt och tråkigt tidsfördriv. (Ska komma från killen som kollar på alla Audibilar som finns på blocket typ ofta). Dock tror jag mig veta att han läser min blogg lite i smyg ♥

image159

Kommentarer
Postat av: Eva

ja Max är tusen gånger bättre än donken!!

2007-10-22 @ 08:41:37
URL: http://prinsessavonluthagen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0