MEN


Jag skrev fucking fel på överskriften på mitt förra inlägg. MAX ska det såklart vara, inte MAW, ville bara rätta till det.

Jonas tar över for a sec, tja, mitt liv är bäst, o jag lever loppan =9 johanna är min flicka, det suger... 8-) INTE! ... lr hon gör de ibland ;D HEHEHEH 8) men jag älskar henne, så nu ska hon få ludra vidare med sitt BLOGGANDE PLIX),
Åt nyss middag, Jonas päron köpte hem mat fråååån... (trummvirvel) MAX! Det blev burgare, pommes, cola och lökringar. Jag har aldrig beställt lökringar själv, och jag tror det beror på att jag inte har någon lust att säga "Och just det, ett gäng lökringar också" till kassörskan. Det låter så jävla... nasty liksom. Himla svett-lök-ringar. Men gott äre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0