Proppmätt...

... är jag nu efter besöket hos farmor och farfar. Blev hämtad av Jonas och hans dudes, som ville stanna och äta på Goggos, och så blev det. Drog denna slutsats efter bilturen; att sätta sig i en bil full av killar som har sprungit och svettats på en painball-bana och som luktar paintball-färg (som förövrigt luktar typ fisk) var inte heeelt fräscht. Men trevligt vare :-) Om någon timme blir det Heron City, och eftersom jag får bestämma rulle blir det "Superbad". Att gå på bio är alltid ett trevligt helg-nöje anser jag. Lagom ansträngande, garanterat hångel och godis. Och Cola. Cola är min grej, definitivt.

Men jag är trött som ett as! Måste få bort det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0