Smygfet MY ASS.

Hur man vill tolka den rubriken är upp till var och en. Jag har iaf efter mycket om och men insett att jag nog inte är en smygtjockis längre. Jag har bara lite mer hull på arslet än på övriga kroppen, och det är väl inte så illa. Det tycker åtminstone inte jag :-) Nu känns allt bra igen. Haft ett-par-dagars-deppighet, men jag är botad! Ledig idag, riktigt bra. Börjar 11.00 resten av veckan, ännu bättre. Mitt jobb är kul - tjoho!

Idag var det en riktig nöt som parkerade sin bil i bankomatkön på gå-gatan i Södertälje med motiveringen att han "bara ska stå här i 5-6 minuter faktiskt". (Lägg till brytning). Jag var inte där, men pappa var. Han som parkerade hade nog önskat att jag var där istället, jag har en tendens att vara lite mer...mild i mina uttryck än min kära far. Pappa sa vad han tyckte och avslutade det hela med att ta ett kort på hela situationen med sin mobil - precis när polisen kom och gav killen böter. HAHA. Där fick du, jävla apa.

Kommentarer
Postat av: Anonym

allt är bajs. behöver dig fan.

2007-10-02 @ 14:43:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0