Syndigt.

Sitter här och smuttar på ett glas vitt vin (mitt andra, ehh). Mamma köpte rött men jag vägrade dricka så hon köpte en egen flaska till mig, och det är jag jävligt tacksam över. Tacos och vitt vin sägs inte vara någon direkt höjdare, men jag skiter i vilket, bara jag får mina tortillas och mitt vita så är jag nöjd. Framförallt för tillfället, jag skulle nämligen behöva ungefär 12 glas, men det går ju inte att bli skitfull framför ögonen på mamma.

Jag känner för att förstöra massa saker just nu. Typ glas och tallrikar och sån skit. Det vore skönt som fan.

Kommentarer
Postat av: Anonym

aggresions problem?

2007-10-25 @ 20:32:16
Postat av: Johanna

Mmm, jättemärkligt, eller hur? Förresten så stavas det med två s. HA. (A)

2007-10-26 @ 10:09:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0