The day after.


Jag har sjukt ont i huvudet, har haft sedan jag vaknade. Varför liksom? Det är ömöjligt (?) baksmälla, för jag höll mig lite på det torra igår. Ett glas vin på O'Learys och en öl i bilen. För efter 2 cheesburgare, en cola och pommes var alkohol inte särskilt... inbjudande. Jag har fått för mig att jag har gått och blivit typ allergisk mot ciggaretter. Jo, det är sant! Och helt hemskt. Grunden till detta är att om jag röker ett par cigg en kväll så har jag nästan garanterat huvudvärk dagen efter. Asjobbigt. Vissa av er (smarta tråkmånsar) tänker antagligen "sluta röka då ditt jävla sär" men ICKE. Där går min gräns. Äre party så äre party. Sen att det blir tremiljoner ipren dagen efter, det är en annan femma. Det är nästan så att jag skäms, men bara nästan.

Hur kul som helst igår förresten! Blev som sagt bowling och dricka (och Donken) på Heron. Vissa var fullare än andra... ta inte åt dig Dillen, lova. Eehehe. Och Lisa - "Får man kasta två klot samtidigt?" Jonas körde snyggaste grejen. Tar sats - svingar klotet framåt - klotet åker iväg - och Jonas ramlar. DET var humor ♥

Jag har fått en guldfisk av min pojkvän. Det är den sötaste fisken ever. Jag älskar honom redan. Frågan är vad han ska heta? Funderar på: Jownie, Hans, Robbie eller Lukas. Det lutar åt aningen dubbelnamn eller endast Jownie. Kom med förslag!

Kommentarer
Postat av: Nathaie med J

Jag röstar fortfarande på OLLE

2007-10-13 @ 14:48:22
URL: http://irran.blogg.se
Postat av: Dillen

Jownie såklart :D

2007-10-13 @ 22:16:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0