There's A Good Reason These Tables Are Numbered Honey.


Åh jag hatar att tappa bort grejer! Denna förmiddag är det sladden till kamera-laddaren som är spårlöst försvunnen. Och just idag vill jag använda skiten. Fucking bajs-sladd. (Moget skrivet). Men jag blir så trött! Jag har kameran, jag har laddaren och jag har in-i-datorn-sladden, men jag har inte sladden till laddaren. Jävla piss.

Mamma - Idag läste jag om hur viktigt det faktiskt är att man motionerar och rör på sig även om man inte behöver gå ner i vikt, utan för att hålla sig pigg och frisk.
Jag - Mmm.
Mamma - Ja, och då tänkte jag på dig. Det är faktiskt viktigt att röra på sig! Inte bara på väg till jobbet.
Jag - Mmm. (Tänker att du vet väl för i helvete inte hur mycket jag rör på mig om dagarna, samtidigt som jag inser att jag inte rör mig ett skit).
Mamma - Så jag tycker du ska passa på att ta en låååång promenad imorn när du ändå är ledig.
Jag - Mmm, det kan jag ju göra.

Och visst ska jag ta en promenad, ambitiös som jag är. Tänkte nämligen gå till fram och tillbaka till Ica och köpa groggvirke till ikväll. Vi snackar en sträcka på sammanlagt minst 2 km.

Kommentarer
Postat av: Fröken Ruus

goda relationer till sin mor är alltid bra. igår exploderade jag när min mamma lite småsurt tyckte att du kanske kan hänga upp handduken istället för att lägga den på köksbordet?
lägg till att jag just flyttat hem efter fyra år på resande fot...

2007-10-19 @ 12:38:07
URL: http://frokenruus.blogg.se
Postat av: Bloggarn herself.

Bör tillägga att jag har en mycket god relation till min mamma. Men när det handlar om snack om motion och träning har jag inte en god ralation till någon, see what I mean? Och haha, den handlingen tyder verkligen på att du måste ha mognat efter 4 år på resande fot. Not. :-)

2007-10-19 @ 13:20:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0