Väntarn'

Jag har tråååååkigt. Jonas och hans pappa åkte (för lääänge sen) till Södertälje för att kolla på nån himla bil som var till salu. Jag hatar bilar. Den enda jag bryr mig om är färgen på bilen och klädseln; som helst ska vara i svart skinn. Och helst ingen rost heller. Och så gillar jag inte vita bilar så mycket. Plus att det måste finnas AC i den. Och spegel under solskyddet på passagerarsidan. Och lampor som tänds när man öppnar dörrarna. Och så får den inte lukta konstigt eller ha en reg-skylt med bokstäver som bildar något störande ord eller början på ett störande ord. Och så måste den ha en bra stereo. Och gärna 4 fungerande dörrar. Annars är jag inte så kräsen.

Så för min (och deras) skull följde jag inte med. Jag tror de hade avlidit av mina (mindre smarta) kommentarer om V8-turbo, färg, lampor och annat som jag tror att jag har koll på. Eehh, Jonas, KOM HEM NU.

Såhär får den gärna se ut. Jag tkr inte att jag begär mycket; en kvinna ska färdas med stil.

image175

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0