Var är glamouren?

Jag vill bli himla rik. NU. Jag vill ha ett stort hus vid vattnet med en städerska, en massör, en kock och en betjänt. Jag vill ha en stooor altan med pool och en varmvattenstunna. Med minibar inom räckhåll. Jag vill ha en stor balkong med as-sköna solstolar på. Jag vill ha utsikt över min egna sjö och en brygga där min motorbåt ligger. Jag vill alltid ha vindruvor, choklad, cola och falu-rågrut i mitt stora rostfria kylskåp. Jag vill ha en enorm säng i mitt enorma sovrum med en enorm svart fondvägg vid huvudänden. Jag vill ha en gigantisk kändis-garberob full med kläder från Carlings, H&M, MQ, Acne och Replay. Jag vill ha alla jävla cheap-monday jeans som finns. Jag vill ha en stor asfalterad bil-uppfart där min silverfärgade Audi TT står och glänser.

Borde börja fundera över hur dessa pengar ska komma fram fortast möjligt.

Kommentarer
Postat av: nathalie med H

ska du inte ha ndn trädgårdsmästare?:D

2007-10-17 @ 13:05:26
Postat av: johanna

Jo, just det. En trädgårdsmästare också. XD

2007-10-17 @ 21:15:43
Postat av: jownie !

o en neger :O

2007-10-18 @ 12:30:52
Postat av: Johanna

Ja älskling; o en neger ^_^

2007-10-18 @ 21:05:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0