00.00...

omkring den tiden somnade jag igår... Det är egentligen inte särskilt sent och verkligen inget att skryta över, men jag behöver sömn! GIEF sömn till mig liksom. Varför går det inte? Det enda som far runt i min skalle när jag snällt ligger och försöker sova är priser, rabatter och tangentbord. Riktigt drygt måste jag säga. "Det som är skönt med att jobba är att när man har jobbat klart lämnar man jobbet på jobbet". Jo, tjena. Jag har fått stå-i-kassa-sjukan.

Bussen går om en kvart. Ser verkligen fram emot att åka buss i 25 minuter med en massa nötter och illaluktande människor. Tjohoo.

Igår på jobbet...
Random äckel - Så... hur gammal är du då Johanna?
Jag - Det ska du skita i.

Pappiiii <33 (det han grillar är inte vad det ser ut att vara, ehheh.)


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha små fårsnoppar på grillen! :D det är för tidigt för att inte vara omogen .

2007-09-19 @ 10:00:47
Postat av: Johanna

Håller SÅ med dig XD

2007-09-19 @ 20:02:27
Postat av: Carro

Snuskunge :D <3

2007-09-20 @ 13:22:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0