60 +

Jag stod och läste min nya bok i busskuren, följande hände...

Gubbe - Är den intressant?
Jag - Ehrm, jaa...
Gubbe - Vad heter den då?
Jag - Det ska bli ett sant nöje att döda dig.
Gubbe - ?! Mig...?
Jag - Nej alltså, den heter så.
Gubbe - Jaha, okej. Vem har skrivit den då?
Jag (irriterad och lyfter inte blicken från boken) - Magdalena Graaf.
Gubbe (flinar) - Jahaja, ja, det skulle vara ett sant nöje att döda henne.
Jag - Eeehh, okej? Varför då?
Gubbe - Nej, hon är väl inte direkt min största idol.
Jag - Jaså du.

Drog sedan följande slutsats (igen) - Världen är full av original.

Jag är fortfarande förkyld som fan och det känns inte som om jag kan jobba på Terrassen på lördag. Känner mig som en riktig svikare, men är man sjuk så är man. Är dessutom helt slutkörd efter att ha jobbat sjuk hela veckan. Hata.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0