Dumma tisdag.



Jävla piss-tisdag. En riktigt skit-dag verkligen. Regn, dålig-hår-dag och mensvärk som liksom inte försvinner oavsett hur många tabletter jag stoppar i mig. Ibland önskar jag helt allvarligt att jag var kille, enbart pga just mens. Och när det väl kommer till kritan så är det förbannat orättvist att vi har mens och dom har - nej precis - inget! Åtminstone inget som går att jämföra med mens. Helvete vad arg jag blir när jag funderar på det.
Nej, nu är det slut-klagat. (För den här kvarten). Trots att det känns som om min mage ska brinna upp så ska jag åka in till Södertälje för att besöka arbetsförmedlingen (lol), köpa ljus till mitt rum och kolla presenter till Jonas, vilket inte kommer bli lätt. Sate, sånt är faktiskt riktigt klurigt. Men ikväll ska baby ta hand om mig sa han, vilket jag hoppas inkluderar cola och ostbågar/godis ♥ Hur det än blir med den saken är han SÖTAST :*

Random krök-bilder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0