En kall septemberkväll.


Jobbar imorn, ledig fredag. jävla skönt. Sen att jag jobbar i helgen är ju en annan femma. På fredag ska jag få äran att träffa Carro också, det är minsann på tiden! Denna unga dam har gått och blivit Falun-bo på senare tid, vilket inte är uppskattat från alla håll >.< KOMSI HEMSI. För tillfället sitter jag och gör tung-träning. Det är (tyvärr) inte lika porrigt som det låter; den bittra sanningen är att jag har ätit upp ett paket popcorn och har käften full av skal. Så, där försvann den porriga biten.

"Ett riktigt kap är något som har förmågan att liva upp dig t.o.m. under en kylig septemberkväll". Detta kap blev mitt för ynka 33 :-, nu är jag klaaad.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0