Every me, every you.

Carro ringde nyss. Hon och Jesper är näst intill fast i trafiken efter Enköping. Måste säga att det suger. Riktigt hårt. Framförallt eftersom jag har skit-tråkigt och sitter och väntar på dem. Stackars mig, verkligen, stackars mig.

Carro - Vill vi ha godis ikväll eller?
Jag - Ja, det vill vi verkligen. Jävligt mycket godis.
Carro - Bra. Då svänger vi förbi den där godisaffären då.
Jag - Japp, gör det. För ungefär en timme sedan funderade jag sjukt mycket på att börja hård-banta, men nu sprack det.

Grann-tanten ringde på dörren för en timme sedan. Hon ville (som vanligt), ha hjälp med datorn. Jag, teknisk som jag är, blev hennes räddare och löste problemet. Genom att kryssa ner en störande ruta, eeeehh.

Gunhild
- Hur gammal är du Johanna?
Jag - Jag fyller 19 om typ 2 veckor.
Gunhild - Och hur mycket väger du?
Jag (helt ställd) - 55,5.
Gunhild - Jaha... ja, du är ju väldigt smal ser jag nu... Men det är klart att det är lätt att vara det när man är ung.
Jag (fortfarande helt ställd) - Eeehh, ja, kanske det. (WTF?)

Nu skiter jag i alla principer som finns. Ikväll ska jag äta 1 kg godis och snusa tills jag får jävla kramp i överläppen. Sen så tänker jag dricka mina sista Heniken.

Solong fuckers.


image121

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är bästa ju!

2007-09-28 @ 19:45:27
Postat av: Johanna

Tack Fanny ;) (?)

2007-09-29 @ 19:40:56
Postat av: carro

kul att ngn tycker de!!! djfhdj
<3

2007-10-01 @ 13:00:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0