Gammal.

När jag blir gammal, dvs runt 65, då ska jag göra allt jag vill och skita i konsekvenserna. Då snackar vi grova grejer. Jag ska röka hur mkt Marlboro Mentol som helst, snusa ungefär en dosa/dag, undvika nyttiga skitgrönsaker i största möjliga mån och bara fokusera på skräpmat, ostbågar, godis och cola. Jag ska alltid ha en box vitt vin så att jag kan ta ett glas så fort jag villl. Jag ska slå folk som beter sig illa, och innan jag dör ska jag hinna skjuta nån jobbig jävla människa enbart för att göra mig själv och samhället en tjänst. Sen så ska jag bli brutalt ärlig. Om ni tolkar detta som att  jag kommer bli en tjurig gammal hagga så har ni fel. Jag ska bli en originell livsnjutare som tar dagen som den kommer, gör tjänster för samhället och som inte drar sig för att fälla ironiska och sarkastiska meningar. Vad tycks?

Kommentarer
Postat av: Linnea

Låter som en IDIOTISK idé.
Jävla gnäll unge?

2007-09-06 @ 19:13:33
Postat av: Svar.

Tycker du verkligen det? Jag tycker det låter som en utmärkt idé och liiite gnällig har man rätt att vara.

2007-09-06 @ 19:16:06
Postat av: Ps.

"gnäll unge" är en särskrivning och stavas gnällunge. Ha det bra! / Johanna

2007-09-06 @ 19:17:27
Postat av: Anonym

Haha, jag fattar liksom inte var i texten du gnäller. Är jag helt dum eller fyller föregående talare upp den kvoten mer än väl? Aja, du vet från vem, hjärta!

2007-09-06 @ 22:17:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0