Jävla piss.

Riktig pissfredag. Känner att hela dagen kommer suga BALLE, i alla fall fram tills jag träffar Carro. Jävla moln på hela himlen, är sådär morgon-ful (vaknade typ nyss), är hungrig (men för lat för att ändra på det), insett att jag nog faktiskt är smygfet (tjoho), snuset börjar sina, folk är märkliga, Fanny jobbar heeeela jävla dagen, jag är fulfulful i håret (fast en kund tyckte faktiskt motsattsen) OCH jag måste dammsuga snart. Vadfan äre med mitt liv idag liksom? Jävla piss-skit. Jävla ledighets-dag. Man ska inte vara ledig på vardagar, så är det bara.

Jag skulle behöva en riktig karatefylla (bilder) idag alltså, det skulle vara skönt.


Kommentarer
Postat av: carro

NEj du e inte smygfet. du ska bara inte lyssna på IDIOTERNA som säger de! ta åt dig du som känner dig skylldig

2007-10-01 @ 13:03:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0