Jobbarn'

Jag är jobbarn. Tamefan, efter denna vecka ( - fredag), har jag faktiskt rätt att kalla mig det. Och det känns inte ett dugg deppigt eller pissigt - snarare moget och bra! Framförallt när jag vet vad som väntar den 25:e... ♥ Imorn blir det en Södertälje-dag med Fanny (innebär lunch, fika, handla). Och hur mkt hon än avgudar cheesburgare så vägrar jag Donken. Där går faktiskt min gräns. Inte ens sallader duger de till att göra, och hur svårt är det egentligen att kirra en god sallad? >.< Nej, just det. MÖJLIGTVIS kan jag tänka mig att gynna Donken genom att köpa en dricka eller en milkshake nån enstaka gång, men that's it. Tacka Gud för MAX och Burgerking! wohoo xD Ehrm, på lördag fyller Jownie (Jonas) 19 år, han blir stor pojke, iiiiihh <33 Han är sötast. Men bobi stukade foten på jobbet idag, så istället för utgång i Sthlm för att fira, blir det nog mest släkt-kalas, ostbågar och film. Fyllan får med andra ord komma senare^^

EN TOFFEL-HÖG MED BILDER PÅ ÄLSKOT!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Donken tillhör det förflutna. Skitföretag. Peace out . <3

2007-09-13 @ 23:55:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0