Lika förvirrad som ett spädbarn i en topless-bar...

är jag förvisso inte, men det ändå ett klockrent citat hämtat ur en bok på jobbet. För ja, jag jobbar i en bokaffär. Därför kändes det som en bra idé att köpa en bok idag (45% till mig, rabatt ohyeah). Det ska bli ett sant nöje att döda dig av Magdalena Graaf. Jag älskar sanna berättelser, så den går nog hem. Äntligen ska även jag ha något att säga om "den senaste boken jag läste". Hmm, får se hur det går.

Jag är nog den mest förkylda människan på jorden just nu, inte nice. Och nej, det var nog ingen övderdrift. HATA snor och host-attacker.

Kommentarer
Postat av: irina

åhe ! kan jag få läsa "det ska bli ett sant nöje att döda dig" efter dig ? (a)

2007-09-18 @ 21:46:16
URL: http://irran.blogg.se
Postat av: Johanna

Nu ere så att pappas tjej redan har paxat att få läsa den efter mig, men när hon är klar är det klart att du får! (A)

2007-09-19 @ 08:37:34
Postat av: irina

haha okej :) snällt.

2007-09-19 @ 12:35:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0