Måndagshelvetet.

Japp, det är så det känns. Alla vettiga och duktiga människor går till jobbet. Vad gör jag? Växlar mellan datorn, tv:n, tvättmaskinen och kylen. Jag antar att det är sådana saker en arbetslös person sysslar med. HELVETE, JAG FÅR PANIK! Är det såhär mitt liv kommer se ut tills jag får ett arbete? Och tro mig kära vänner - detta är ingen önskvärd situation! Och ja, det är klart som fan att jag söker jobb, men det verkar inte innebära att jag får ett jobb bara genom att söka det... wtf?! Åååhh, himla... himla SKIT också.

Fredagen blev iaf mest mys! Bio och middag med älsko ♥ Såg "På smällen", kan starkt rekomendera! På lördagsförmiddagen blev det loppmarknad utanför Trosa där b.la. Jonas släkt stod och sålde. Jag åkte dit med förväntan att köpa massor av roliga saker till min/vår kommande lägenhet, och åkte därifrån med två kartonger av gratis-grejer som vi fick av den generösa släkten, wohooo! Muggar, en fläkt, ljusstakar, vinglas, skålar och skitsnygga glasunderlägg, wohooo igen! På kvällen blev det förkrök+utgång med älsko, Torkel, Dennis, Andreas och Claes - en riktig höjdare blev det! Och igår kallade jobbet, min sista dag. Att jobba må vara överskattat, men att vara arbetslös är ännu mer överskattat.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0