nej.

Riktigt pendlande dag. Jobbet var som vanligt, bortsett från vissa... originella kunder. (och andra). Slutade vid sex, då gick jag och mamma på Japansk restaurant i stan. Vi satt där i två timmar och åt, pratade massor och drack vin. Riktigt trevligt! ♥ Hjärta henne. Imorn ska jag träffa min underbara Carro (: Ska bli mys. Ibland önskar jag att jag var arbetsgivare och kunde ge henne jobb så hon kunde flytta hem. Men det krävs nog mer än 3 veckors jobb på Akademibokhandeln för att jag ska få anställa folk...

Ibland förstår jag fan inte. Vad fan.

Vissa stunder känner jag mig verkligen som ett barn, och de stunderna önskar jag att jag var ett. Ni vet dom där stunderna när världen tycks skrämmande? När man inte riktigt fattar allt som händer omkring en och folk är märkliga? När man inte är säker på var man hör hemma och vad man borde/vill/ska göra med sitt liv. Såna stunder önskar jag att jag var ungefär 5 år gammal och blev glad av ett nytt bokmärke eller annat ytligt och sött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0