SHIT

Vaknade strax före 06.00 (Jonas gick upp) och kunde inte somna efter att han hade åkt, inte förän ungefär en timme innan jag själv skulle upp. Riktigt drygt, är satans trött nu! Kan iofs bero på att jag inte har gått upp såhär tidigt på ungefär 4 månader, ehrm. Kommer jag vara lagom seg på min första arbetsdag idag? Svar ja. Jag hade t.o.m. en mardröm den där sista timmen. Om min första arbetsdag. Den innehöll b.la.; svimningsanfall, massor av raster för min del (utan att säga till chefen), yrsel, inlines, tjej-trekants-porr på personaltoan (ja, jag var med) och dessutom kom jag försent en kvart. BÅDAR DET GOTT? NEJ, DET GÖR DET INTE.

Återkommer ikväll och berättar hur det gick. Håll tummarna!

Kommentarer
Postat av: jownie

det där med trekants porren bådar inte gott bobo ><

2007-09-10 @ 16:36:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0