SL my ass.

Jag avskyr verkligen kollektivtrafikföretag i största allmänhet. Högst på hat-listan står SL. Vad är det egentligen med dom och ändra biljettsystem ungefär lika ofta som en annan går på toaletten? Insåg för ca 15 minuter sen att min buss-remsa (som tar mig till jobbet) tog slut igår. Loggar in på sl.se och försöker klura ut hur man beställer sms-biljett. Ehrm, enklare sagt än gjort. Jag förmodar i och för sig att andra inte har haft några större problem att lista ut det, särskilt med tanke på att det egentligen är rätt utförligt förklarat. MEN jag fattar verkligen inte. Så min plan är att gå på bussen och helt enkelt säga som det är till chauffören; jag fattar ingenting. Kan du hjälpa mig? Pinsamt kanske, men nån gång måste man loosa på stoltheten och bara gå rakt på sak.

Jonas sov bredvid mig inatt. Jag älskar när han gör sånt ♥ Sen att jag låg och snorade hela natten och inte sov bra alls, det var en annan femma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0