MASKERAD!

Just det! En viss Elina ringde för en stund sedan och bjöd mig på hennes 20-års-maskerad. Roligt som fan! Problemet är bara att jag inte har någon erfarenhet av maskerader. Kalas-maskerader som man gick på när man var 7 räknas liksom inte. Då var det bara prinsessor, drottningar och möjligtvis troll som gällde. Nu måste man vara cool. Och snygg. Och häftig. Och inte som alla andra. Folk ska se vad/vem man föreställer med behöva en stund för att lista ut det. Svårt.

Här är en idé-lista:

* Pirat. (Ganska tråkigt, men vore kul att se smutsig och snygg
ut på samma gång).
* Militär. (Nathalies idé. Bra idé).
* Hora. (Känns rätt nasty. För nasty. Rätt äckligt faktiskt).
* Polis. (Kan låna alla grejer av pappa=ekonomiskt. Men han är
en aning större än mig, dock.)
* Ûber-emo. (Öppna garberoben, fram med allt svart smink och
köp fejk-blod. Typ).

Jag har ingen fantasi.

Kommentarer
Postat av: carro

klä ut dig pirat, de e inte så svårt. lr till agent, de e ju aslätt o snyggt. kolla på buttericks.se där e de massa kostymer man kan hyra/få inspiration.
puss puss

2008-04-08 @ 22:35:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0