Oh lord.

Oh. My. God. Jag (som den naiva och blåögda människa jag är) trodde inte att en flytt skulle innebära så as-mycket krångel. Det är hemförsäkring(ar), facket, adressändring och allt möjligt skit som måste fixas. Typ nu. Perfekt då att jag inte har varken dator eller hemtelefon hemma för tillfället. Får bli att jag åker till mamma och berättar hur sjukt o-allmänbildad jag är och ber henne hjälpa mig med alltihop. Sen att det kommer ta en hel dag för mig att sitta i telefon med folk från alla jävla företag i hela Sverige (nåja, nästan iaf) är ju en annan sak. Jag kommer skämmas, för ärligt talat, jag har ingen koll. På någonting.

Ikväll kommer Carro över och muntrar förhoppningsvis upp mig, trevligt trevligt.

Kommentarer
Postat av: anna

haha ja just de där praktiska sakerna är väl minussidan emd flytt..plus själva flyttandet i sig..packande och så.

men hoppas du kommer stortrivas !..och hörru - lite nakenhet kan du väl bjuda dina grannar på ?
;) kram

2008-04-22 @ 00:32:22
URL: http://pyttis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0