TJOHO

Idag går flytt-lasset! Själv är jag på jobbet, medan Jonas, pappa och farfar får slita med alla möbler och kartonger. Har insett att jag är världens sämsta packare. Fast egentligen, vad är det för fel på plastpåsar och Ikea-kassar? Men som sagt - jag slipper bära. Success. Kvällen kommer bestå av vin, möblering, upp-packning, tända ljus och mys. Bra upplägg. Bilder på mitt nya hem kommer senare. Nån gång.

Förresten. Fan vad jag hatar att alla bloggare skirver "mums" jämt. Åh vad det är "mums" att äta glass, åh vad det är "mums" att äta kycklingsallad, åh vad det är "mums" att äta brieost. Fy fan. Jävla mums. Skitmums. Låter så förbannat töntigt liksom. "Mums!" Satan.

Kommentarer
Postat av: anna

va gullig du är =)

hoppas allt går bra med flytten ( skönt att slippa kånka på
allt och låta andra göra det hihihi..)
Kram!

2008-04-20 @ 12:07:57
URL: http://pyttis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0