And the violence cause such silence.

Imorn väntar en trevlig dag; jag är nämligen ledig. (Nu menar jag inte att det är otrevlig att jobba, men ni fattar grejen). Har planerat att sova så länge jag behöver, gå till banken och casha in skattepengarna (nej, det blev inte av sist, säger bara ), gå en runda på stan och sedan hem och städa. Då menar jag rejält. Dammsuga, göra rent varenda millimeter av badrummet, putsa spisen och andra nödvändigheter. Läsa lite också kanske.  Och som en trevlig avslutning ska jag och mamma gå ut och äta. Och dricka vin.

För er som läste gårdagens inlägg kan jag meddela att jag hittade ett par jeans idag - och jag köpte dem! Gråa Nudie, skitsnygga. Jag kanske inte är ett hopplöst jeans-fall trots allt. Började nästan tro det ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0