BTW.

För övrigt vill jag ha en kattunge. Riktigt riktigt mycket. Det bästa är att Jonas också verkar vilja ha en, vilket innebär att jag slipper kriga, tjata och be om det. Problemet är (som vi alla vet) att jag inte är så bra med djur. Men till mitt försvar vill jag säga att visst fan är det skillnad på en katt och en fisk? Eller en katt och en hamster? Ja... jo, det är det. Det är det. Dessutom skulle den få både en mamma & pappa, så det är nog inga problem. Hur som helst så måste jag lära mig endel saker först. Vad vill de helst äta? Vaccinationer? Hyfs? När man åker bort så gör man vadå med den? Fast ändå; fy fan vad äckligt med en kiss&bajs-låda. Vart ska den stå och lukta liksom?

Hmm, vi får nog tänka över detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0