Förkyld?

Jag tror att mannen (nåja, killen) i huset börjar bli sjuk. Han kröp nyss ner i sängen och sa med den eländigaste och mest pipiga röst jag hört "jag vill ha vatten, snälla?". Jag gick och hämtade ett glas vatten och kommer tillbaka till sängen. "Nee, jag vill ha apelsinjuice". Då sade jag vänligt men bestämt att vatten är bättre om han har slem i halsen (vilket han sa att han har). Dessutom fick jag tjata i honom Nezeril och hämta snor-papper. Nu tycker han att jag är en jävla "svikare" för att jag inte går och lägger mig samtidigt som honom. Men jag är ledig imorn och jag kan sova ut big time, så jag tänker minsann inte sova nu, jag ska spela The Sims! Great success.

Känner mig som en blandning av en morsa och en riktigt curlande jävla hemmafru.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0