Godkväll.

Yey, jag är ledig imorn. (Ni som läser min blogg tror antagligen att jag är ledig jämt med tanke på att det nästan bara är då jag orkar/hinner skriva). Kan meddela att så är icke fallet. Hur som helst så har jag smidit planer för morgondagen. Jag ska ställa klockan på nio (med andra ord gå ur sängen halv tio), sedan dammsuga och skura, äta resterna från tacogratängen, gå ner på stan och handla. Man måste ju unna sig saker i detta trista regn-väder, inte sant? Såg minst 3 plagg på HM som jag inte skulla banga på, och nu råkar jag ha en liten check på 50:- (som  gäller om man handlar för minst 400:-...) Då är man ju (nästan) dum om man inte går en runda och åtminstonde tittar och klämmer lite. (?)

Fy fan, jag låter nästan som Blondinbella. Observera nästan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0