LÄGG AV.

Åh, jag måste SLUTA ha mjölk i kaffet på jobbet. "Äh, en liten skvätt har väl ingen dött av". Jo, jag kommer tamefan att dö om jag fortsätter ha vanlig mjölk i kaffet. Nästan i alla fall. Eller åtminstonde ta död på mina arbetskamrater av de gaser min mage producerar av vanlig mjölk. Eller så kanske de långsamt tar död på mig inifrån. Vad vet jag. Lite snabbt kan jag förklara det såhär: jag är laktosintollerant, behöver kaffe för att vakna till på jobbet, är för lat (snål?) för att köpa laktosfri mjölk när det endå bara behövs en liten skvätt i koppen. Och kaffe utan mjölk kommer inte på fråga.

Gud, vilka problem jag har. Det är ju helt sinnes.

Kommentarer
Postat av: Anonym

det KAN vara kaffet din mage inte tål också! jag blir helt sinnes dålig av kaffe :P

2008-08-05 @ 23:38:25
URL: http://elinacorrenti.blogg.se/
Postat av: johanna

jo jag har tänkt på det också, men blir liksom lika knasigt när jag dricker mjölk :(

2008-08-05 @ 23:39:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0