Sthlm.

Jag och Carro åkte till Stockholm igår. Saken är att så fort vi kom ut från centralen kände jag direkt "gud vad jag är glad att jag inte bor här". Det är sant. Galet mycket folk överallt, svårt otrevliga kassörskor och butiksbiträden, stress överallt, sura miner, bitch-attityd all over town, köer till varenda provrum och bilar överallt & hela tiden. Jag vet inte om jag börjar bli gammal, låter nästan så. Det känns lagom att åka dit typ 1 gång varannan månad, men som sagt, bo där? No freakin way. Sen är det möjligt att ösregnet hade något med den negativa känslan att göra, men ändå.

Hur som helst kom jag hem med 2 t-shirts, en klänning, glansiga tights och doftljus. Så jag antar att det var värt att åka, trots allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0