This is the life.

Ledig imorn, mycket behövligt. Planer: gå upp när jag vaknar, äta feting-frukost, förflytta mina kläder från soffan till garberoben, dammsuga, rengöra badrummet (perfekt med helkaklat - ut med allt och duscha hela rummet) och dammtorka. Vid lunchtid ska jag träffa Elina och ta en runda på stan och käka lite, och fika. Jag måste fika. Har även planer på att kila förbi djuraffären och spana in djuren, för det är nämligen så att jag vill ha ett. Ett marsvin kanske. Marsvin är i alla fall roligare än hamstrar. Frågan är om jag är menad att ha djur. Mitt marsvin dog när jag var mindre (vet inte om det berodde på övergödning av ostbågar, chips och popcorn), jag råkade ha ihjäl fiskarna som jag "vaktade" under grannarnas semester, glömde stänga bur- luckan när jag var "vakt" åt andra grannens hamster (jag hittade den senare bakom deras soffa, förlåt, jag sa aldrig nåt) och fisken jag fick förra året dog också av någon outgrundlig anledning. (?)

Nu blir det Sims Deluxe, ciao!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0