Torsdag.

Tog faktiskt tag i mig själv och vandrade ner till Nordea idag. Så nu ligger skatte-pengarna på mitt konto och bara väntar på att bli brända. Nej, ärligt talat, denna månad (när jag äntligen har möjlighet) ska jag se till att spara minst 10'000 :-, kanske till en resa några månader framåt eller så. Känns faktiskt bra att ha en liten hög om något oplanerat inträffar.

Efter det gick jag till Blend för att kolla lite. Efter en stund i provhytten bestämde jag mig för ett grått linne, en jeans-klänning med hängslen och ett par skitcoola trekvartsjeans i baggy-modell. Att det var rea på alltihop gjorde ju inte saken värre. När jag väl skulle betala och hörde slutsumman förstod jag att det var halva reapriset, ännu trevligare.

Nu ska jag lyfta på mitt (någorlunda) feta arsle och städa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0