Fakta.

Några saker om mig.

1.
Jag hatar ljummet kaffe. När jag dricker kaffe ordagrant sveper jag i mig allt på under 2 minuter för att undvika att det blir kallt.

2.  Enligt min kollega Christoffer är jag en "Crazy Woman".

3. Jag är övertygad om att jag har en ovanligt liten kissblåsa. Seriöst.

4. När jag är hemma själv låser jag dörren när jag går på toaletten. När Jonas är hemma gör jag både 1:an och 2:an med öppen dörr. Varför vet jag inte.

5. Jag ogillar starkt när kunder lägger sedlar/småpengar/kort på disken istället för att ge mig dem direkt i handen. Varför gör man så? Är man bacill-rädd? Hur som helst så ger jag alltid tillbaka direkt i handen, jag delar gärna av mig av mina baciller.

6. Jag har en djup önskan om att bli riktigt bra på att laga mat och baka och att faktiskt få användning av alla fina kokböcker jag har. Jag vill kunna baka bröd, göra julkakor och hitta på spännande recept. Övning ger färdighet...?






Kommentarer
Postat av: Robbie

Hallå, nice stil, något som saknas runt om södertälje trakten :)



msn? lägg till min e-post :)

2008-08-02 @ 22:49:05
Postat av: johanna

Tackar & bockar (: Håller fullständigt med dig om den saken. Nej, tyvärr :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0