VINDRICKARKVÄLL.

Sitter här i Elinas skitsnygga röda soffa och dricker bulgariskt skitvin ( 3 kr/flaska), klagar på livet (och män), halv-tittar på TV och beklagar oss över alla överskattade (!) bloggerskor som finns. Riktigt trevligt. Jobbar hela helgen, kan inte påstå att jag är särskilt taggad. Har ont i ryggen och största mensmagen i stan - jag borde spärras in på nåt hem i ett par dagar för att lugna ner mig. Det enda som rör sig i min skalle (dagar/kvällar/nätter) är fakturor, följesedlar, medmerkort, underskifter, titlar och annat jobbleraterat. Låta magen sjunka in igen, humöret komma tillbaka och ryggvärken försvinna. (Jag lekte Hulken igår och lyfte massa kartonger, därav värken).

Elina - "Fy fan vad skönt att vara kines. De verkar liksom inte tänka. Fatta skönt att bara gå runt och tänka på typ sushi hela dagarna. Och dom behöver inte sminka sig heller, för dom har fan inga ögonlock". Den kvinnan är inte alls negativ idag. I like.

Elina igen - "Asså, jag har också typ mensvärk. Fast jag har i och för sig inte mens, men typ vin-värk." Stackars henne.

Kommentarer
Postat av: Elina

hahahahaahaaaaaaaaaaaa!

2008-08-16 @ 00:41:14
URL: http://hollywoodisaplace.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0