Free friday.

Måste inleda med att säga att The Killers låt Human är helt jävla fantastiskt. Om man är som jag - dvs. väldigt lättpåverkad av musik och lätt blir lite djup och tankspridd av vissa låtar - då tror jag att man gillar den här låten. Jag älskar den. Ett av mina projekt idag blir att försöka komma fram till hur sladdarna på de nya stora högtalarna ska sättas in i datorn, för då ska jag gå runt här och göra sköna mooves, sjunga falskt och kanske dansa lite framför spegeln. Och kanske grina en skvätt också - bara för att låten är så fin. Men jag ska även diska, städa och bära upp julsakerna från källaren. För ikväll är det dags.

Are we human?
Or are we dancer?
My sign is vital,
My hands are cold.
And I'm on my knees,
Looking for the answer.
Are we human?
Or are we dancer?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0