MY HAIR.

Har glidigt runt som fan på diverse bloggar och bilddagböcker  och google och inser en sak: fan vad snygga folk det finns. Det är ju helt sanslöst. Mest av allt har jag spanat in frisyrer av alla möjliga slag. Jag är galet sugen på att klippa mig. Och färga håret. Jag är i stort behov av förändring. Jag funderar på att "go crazy" faktiskt. Här är mina alternativ:

  • Klippa av allt vid axlarna, snedlugg och färga allt svart. Lite attityd och personlighet liksom.
  • Behålla längden jag har nu, men klippa upp & tunna ur ordentligt. Kanske några röda slingor. Lite rockigt sådär.
  • Klippa lugg? Hade det för inte såååå jättelänge sedan. Klippte själv. Trivdes rätt bra med det.
  • (Mest crazy). Höra med frisör om det är möjligt att kirra riktigt jäkla platina-blont (typ vitt) och sedan klippa upp. Ett sådant kalas skulle antagligen få mig i konkurs, men wth.
Åh, min fantasi är modig men jag är feg. Det är ju inte bara att klippa av liksom. Visst växer det ut, men det skulle ta några år att få tillbaka den längden jag har nu. Åh, my hair is killing me.

Kommentarer
Postat av: irina

Jag röstar på nr. 2 ;)

2008-12-08 @ 12:57:43
URL: http://takeashower.blogg.se/
Postat av: Klara

My vote is for number one:)

2008-12-11 @ 23:34:37
Postat av: Klara

fjortisinlägg förresten :D <3

2008-12-11 @ 23:49:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0