Åhh.

Nu börjar jag bli trött på att vara ledig, och ändå har jag inte ens varit ifrån jobbet mer än en och en halv dag. Ångesten blev inte direkt mildare av att jag för ca en halvtimme sen fick ett sms från chefen; "Kan du jobba i eftermiddag?". Problemet är att jag är i Mariefred (och mitt jobb är i Södertälje),  jag har varken bil eller körkort och jag har redan planer för eftermiddagen/kvällen. Jag känner mig som en dålig anställd. Som en dålig kollega. Fan, jag skäms nästan litegrann. Men faktum är att jag aldrig säger nej till mina kollegor/chefen när det handlar om att jobba över eller börja tidigare, så jag borde kanske inte ha ångest och dåligt samvete.

image402

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0