BEHOV.

Som sagt, jag har behov av någonting just nu, är dock lite osäker på vad. Men tanken på att vara inne på ett ställe som spelar för hög musik, iklädd någonting näst-intill-rock-slampigt, ha en iskall öl i handen, behöva prata skithögt för att höra vad jag själv säger och gå ut i kylan för att röka en gång/kvart känns lockande som fan. Det jobbiga är att jag antagligen hade varit i just den situationen om jag inte hade jobbat imorn. Success. Men vadå, jag gillar ju att jobba. Jag gillar bara inte att jobba på helger. Ibland. Typ idag, idag gillar jag det inte.

Imorn: jobb, sthlm m. Jonas, Mongolian Barbecue (mongolian, haha), bio? O'learys? Gief öl till mig liksom. Dirr.

image418

Kommentarer
Postat av: Camilla

Vinn en header in min tävling. :)
För mer info kika in.
Lycka till.

2008-02-08 @ 22:44:11
URL: http://theonlymee.blogg.se
Postat av: Fanny

o'learys är bra, för vi kanske ska ut ikväll och då ses vi

2008-02-09 @ 10:02:11
Postat av: Fanny

:)

2008-02-09 @ 10:02:36
Postat av: Egoina

fin bild :)

2008-02-09 @ 12:45:26
URL: http://egoina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0