elleeer.

Seriöst, nu har jag suttit här för länge. Jag har inte ätit, inte klätt på mig, inte dushat... NADA. Förändring måste ske. Funderar starkt på att klä på mig, gå ner på stan och handla massa ätbara grejer. Jag är sjukt sugen på sockerkaka t.ex. Men då krävs ju att jag går ner och köper socker. Sen har jag ju hört att syre inte är särskilt skadligt för kroppen, så då har jag ju minst 2 anledningar att lyfta på arslet och gå. Men det är grått ute. Och säkert jättekallt. Och det lär ju börja regna så fort jag går ut.

Nej, nu jävlar.


Uppdatering.

Jag gick ut! Förvisso mest till stan för att köpa kladdkaka-ingredienser och sen tillbaka. Men ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0