Fredag!

Inatt drömde jag att jag var på väg till Hultsfred med Lisa, Dillen, Pappa och nån random vuxen man. Det lustiga (och skrämmande) var att vi verkade ha skitkul allihop? Fattar fan ingenting. Pappa på Hultsfred liksom, haha.
Ingen hade med sig packning förutom jag; jag hade en överfull Ikea-kasse. (Skilsmässobarnsymptom) :P

Little miss Attitude säger:

seriöst, igår jag ba "ikväll ska jag fan äta tills jag jävla spyr alltså" (skämt). sen åt vi middag, kladdkaka, vindruvor, ost och kex. Sen när vi skulle sova låg jag och svettades och var helt allvarligt nära att spy. jag satte mig seriöst upp för att jag tänkte gå o spy.
FANNY SOM FÖRSTÅR HÄRKET säger:
oh shit
Little miss Attitude säger:
AWESOME
FANNY SOM FÖRSTÅR HÄRKET säger:
men nej det är det ju inte!
Little miss Attitude säger:
nej jag vet.
Little miss Attitude säger:
men det KUNDE ha varit.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hahaha fett kul

2008-02-08 @ 11:09:51
Postat av: Egoina

haha :P

2008-02-08 @ 18:08:41
URL: http://egoina.blogg.se
Postat av: Jeliti

hejsan hejsan :) besök vår nystartade blogg vetja och lämna gärna efter dig en kommentar om vad du tycker och tänker :)
/ Jenny Lina Tilda

2008-02-08 @ 19:53:20
URL: http://jeliti.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0