fuckoff.

Ibland blir jag lack på mig själv, riktigt lack. Denna gång handlar det om detta faktum; jag är inte särskilt teknisk. (läs: inte särskilt bra på datorer). Hela grejen grundar sig i att jag vill ha en snygg blogg. Något som matchar mig liksom. Antalet gånger jag har suttit framför datorn och svurit högt över att jag inte fattar ett skit av alla koder, hur man fixar layouten, lägger in bilder högst upp, är många. För många. Kollar man runt i bloggvärlden hittar man ju ett antal jävla miffon, men som på något sätt har lyckats göra snygga bloggar. Jag hoppas fan att de har fått hjälp av någon - annars skämms jag ännu mer. Det är ju tamefan pinsamt att jag inte kan lösa detta själv.

Sate.

Kommentarer
Postat av: cicci

Johanna! jag har en sida med massa koder till bloggen, jag kan skicka den till dig när jag är hemma ^^

2008-02-01 @ 22:15:44
URL: http://irran.blogg.se
Postat av: johanna

JA GÄRNA! :D

2008-02-02 @ 08:44:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0