Grannfejden nästa?

Just nu sitter jag och är en såndär tråkig flickvän. Ni vet, en sån som när det blir dags att gå och lägga sig blir helt pigg och inte alls har lust att sova, trots en bedjande pojkvän? Usch, en sån är jag. Men det var inget lätt beslut kan jag meddela. Jag menar - att ligga och skeda med en naken halvsovande kille, som dessutom luktar shampo, med ena handen på dennes skinka... Mmm, just det. Inte lätt. Men jag valde att jobba på att förändra bloggen - nu har jag i alla fall lyckats sätta in en snygg klocka! Framsteg mina vänner, framsteg.

Och till er grannar här i trapphuset, jag ber om ursäkt. Ingen dog härinne, jag lovar. Och jag ber om ursäkt om jag höll er vakna. Nästa gång ska jag ha en kudde över ansiktet, annars riskerar vi nog att få en anmärkning eller något annat onödigt. Men ibland måste man låta naturen ha sin gång - så att säga.

image401

Kommentarer
Postat av: JL

Fan va äckligt! snacka om att förstöra ens dag. Och frukost för den delen.
Äckligt var ordet. Usch.

2008-02-07 @ 06:46:47
Postat av: johanna

Haha. Jag tycker "JL" är äckligare.

2008-02-07 @ 11:21:40
Postat av: JL

Johanna.
Texten var äcklig. Men snart börjar du med!

2008-02-07 @ 22:43:04
Postat av: Johanna

Nej snälla du, texten var ROLIG. Det är en himla skillnad. Och vadå "snart börjar du med?" vad fan börjar jag med? Jag fattar fan inte.

2008-02-09 @ 09:44:44
URL: http://shutupandsmile.blogg.se
Postat av: JL

Jag skrev att texten var äcklig. Men snart börjar du med!
Och man glömde väl tänka på att det var Johanna man skrev till så jag kan omformulera
Texten var äcklig och du börjar också bli äcklig om du fortsätter skriva om ditt sexliv!

2008-02-10 @ 18:24:25
Postat av: johanna

I så fall rekommenderar jag dig att sluta läsa. Nu.

2008-02-11 @ 09:46:50
URL: http://shutupandsmile.blogg.se
Postat av: cicci

Jag måste invända med att sexliv är kul att läsa om, haha.

2008-02-11 @ 12:33:18
URL: http://irran.blogg.se
Postat av: Johanna

10 poäng till till dig irran! :D

2008-02-11 @ 19:22:43
URL: http://shutupandsmile.blogg.se
Postat av: JL

För att du ska börja skriva överdrivet mycket sex nu eller?
Jaa porrfilm är också roligt men inte fan vill jag se Johanna ha sex med Jonas för det. Usch.

10 Poäng till JL!

jippi...

2008-02-11 @ 21:02:47
Postat av: johanna

Yes, detta ska bli en sex-blogg! Nej, skämt å sido. Människa, nu får du väl ge dig. Herregud. Porrfilmer med mig i behöver du inte oroa dig för, än på ett tag i alla fall. ^^

2008-02-12 @ 19:19:21
URL: http://shutupandsmile.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0